فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

ترجمه مقاله کاربرد هوش مصنوعی در حسابرسی، نگاهی از گذشته تا به امروز

ترجمه مقاله کاربرد هوش مصنوعی در حسابرسی، نگاهی از گذشته تا به امروز در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 178 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
ترجمه مقاله کاربرد هوش مصنوعی در حسابرسی، نگاهی از گذشته تا به امروز

فروشنده فایل

کد کاربری 11286
کاربر

ترجمه مقاله کاربرد هوش مصنوعی در حسابرسی، نگاهی از گذشته تا به امروز در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی





عنوان انگلیسی مقاله : The application of artificial intelligence in auditing: Looking back to the future

عنوان فارسی مقاله : کاربرد هوش مصنوعی در حسابرسی: نگاهی از گذشته تا به امروز

تعداد صفحات : 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

شناسه ثبت محصول : ea29


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/tarjome/ea29.pdf

نحوه دانلود ترجمه این مقاله به فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14500 تومان ، قادر به دانلود خواهید و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

بخشی از متن :

چکیده :

ابزارهای تصمیم گیری که مبتنی بر تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات هستند، در حال حاضر در دنیای کسب و کار مدرن خود را نشان می دهند و همزمان با فشار زیاد بر روی حسابرسان برای اینکه نقش موثری را در نظارت و کنترل موسسات حقوقی (دارای شخصیت حقوقی) بازی کنند، فعالیت دارند. این مقاله قصد دارد که پژوهش های مهم انجام شده را مرور کند و بحث استفاده ی حسابرسان از سیستم های هوش مصنوعی را با نگاهی به پیش بینی جهت گیری های آینده در پژوهش ها و توسعه نرم افزارهای این حیطه، به چالش بکشد. این مقاله فرایند توسعه سیستم های هوش مصنوعی در حسابرسی و مزایا و معایب آن را به تصویر می کشاند. و همچنین پژوهش های قبلی انجام شده روی استفاده از سیستم های خبره و شبکه های عصبی را در حسابرسی و کاربردهای آن را مرور می کند. نتیجه مطالعات قبلی آشکار کرد که جای خالی هایی هست که تحقیقات آینده باید آن ها را پر کنند. مسائلی از قبیل مزایای پذیرش این عوامل مصنوعی همراه با هزینه ای که ایجاد می کنند، ارزیابی اثر هوش مصنوعی روی طراحی سیستم های کنترل داخلی بسان اثربخشی کمیته های حسابرسی، و کاربرد استفاده از چنین سیستم هایی برای عملکرد و بقای شرکت های حسابرسی کوچک و متوسط، آموزش حسابرسی، حسابرسی سازمان های بخش عمومی، استقلال حسابرسان و شکاف بین میزان عملکرد واقعی حسابرسی و میزان عملکرد مورد انتظار آن.

ABSTRACT :

ICT-based decision aids are currently making waves in the modern business world simultaneously with increased pressure on auditors to play a more effective role in the governance and control of corporate entities. This paper aims to review the main research efforts and current debates on auditors’ use of artificial intelligent systems, with a view to predicting future directions of research and software development in the area. The paper maps the development process of artificial intelligent systems in auditing in the light of their identified benefits and drawbacks. It also reviews previous research efforts on the use of expert systems and neural networks in auditing and the implications thereof. The synthesis of these previous studies revealed certain research vacuum which future studies in the area could fill. Such areas include matching the benefits of adopting these intelligent agents with their costs, assessing the impact of artificial intelligence on internal control systems’ design and monitoring as well as audit committees’ effectiveness, and implications of using such systems for small and medium audit firms’ operations and survival, audit education, public sector organisations’ audit, auditor independence and audit expectations-performance gap.


ترجمه مقاله دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری

ترجمه مقاله دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی روانشناسی
بازدید ها 8
فرمت فایل doc
حجم فایل 160 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
ترجمه مقاله دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری

فروشنده فایل

کد کاربری 11286
کاربر

ترجمه مقاله دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی





عنوان انگلیسی مقاله : Social identity perspective on brand loyalty

عنوان فارسی مقاله : دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری

تعداد صفحات : 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

شناسه ثبت محصول : ea28


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/tarjome/ea28.pdf

نحوه دانلود ترجمه این مقاله به فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 11700 تومان ، قادر به دانلود خواهید و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

بخشی از متن :

چکیده :

این مقاله یک دیدگاه هویت اجتماعی ارتباط با مشتری و نام تجاری را پیشنهاد میکند و هویت نام تجاری و شناسایی را با اعتبار، اعتماد و رضایت در پیش بینی وفاداری به نام تجاری ادغام میکند. نتایج تجربی دو مطالعه از این روش برای چارچوب وفاداری به نام تجاری حمایت میکند. این نتایج به ارائه چند مفاهیم نظری میپردازد. ابتدا، این تحقیقات، حضور اثرات قابل توجه مستقیم و غیر مستقیم هویت نام تجاری و تشخیص نام تجاری در سوابق قدیمی وفاداری به نام تجاری را تایید میکند (اعتبار، رضایت و اعتماد درک شده) دوم، این تحقیق نشان می دهد که دیدگاه شناسایی اجتماعی وفاداری به نام تجاری می تواند با دیدگاه های دیگر به منظور مدل سازی مسیر روانی مشتری به وفاداری به نام تجاری ادغام میکند. سوم، تحقیقات، نقش محوری شناسایی نام تجاری را در توسعه وفاداری به نام تجاری تایید کرده و بر اثر واسطه ای شناسایی نام تجاری بر اثرات هویت نام تجاری در مسیر وفاداری به نام تجاری تاکید میکند.

ABSTRACT :

This paper proposes a social identity perspective of customer–brand relationship and integrates brand identity and identification with value, trust and satisfaction in predicting brand loyalty. Two studies' empirical results support this path to brand loyalty framework. The results offer several theoretical implications. First, this research confirms the presence of significant direct and indirect effects of brand identity and brand identification on traditional antecedents of brand loyalty (i.e. perceived value, satisfaction, and trust). Second, the research suggests that social identification perspective of brand loyalty can integrate with other perspectives to model the consumer's psychological path to brand loyalty. Third, the research confirms the pivotal role of brand identification in brand loyalty development and stresses the mediation effect of brand identification on the effects of brand identity on the path to brand loyalty.


ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی بازاریابی
بازدید ها 6
فرمت فایل doc
حجم فایل 1035 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

فروشنده فایل

کد کاربری 11286
کاربر

ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی





عنوان انگلیسی مقاله : A new marketing strategy map for direct marketing

عنوان فارسی مقاله : یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

تعداد صفحات : 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

شناسه ثبت محصول : ea27


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/tarjome/ea27.pdf

نحوه دانلود ترجمه این مقاله به فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19500 تومان ، قادر به دانلود خواهید و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

بخشی از متن :

چکیده :

بازاریابی مستقیم یکی از موثرترین شیوه های بازاریابی بسیارکارا با هدف حداکثر کردن ارزش دوره عمرمشتریان می باشد. بسیاری از شیوه های یادگیری که به قیمت حساس هستند مشتریان با ارزش را شناسایی می کنند تا سود مورد انتظارشان را حداکثر کنند. با این حال این شیوه ها تا زمانی که سود کل را برای دوره زندگی مشتریان حداکثر می کند، نمی تواند کنترلی بر عیوب احتمالی داشته باشد. متاسفانه فعالیتهای بازاریابی بهینه برای بدست آوردن حداکثر سود اغلب در حداقل کردن عیوب احتمالی بسیار ضعیف عمل می کند، چون با این روشها بین اهداف تناقض هایی پدید می آید. در این مقاله ما روش تصمیم گیری متوالی(ترتیبی) را برای حداکثر کردن سود با در نظر گرفتن عیوب احتمالی در بازاریابی مستقیم، ارائه می کنیم. ما الگوریتم یادگیری تقویتی را می پذیریم تا فعالیتهای بازاریابی بهینه متوالی را تعیین کنیم. با این یافته ها نقشه استرتژی را طراحی می کنیم که به مدیران بازاریابی کمک می کند تا مجموعه فعالیت متوالی بهینه و کوتاهترین راه را برای رسیدن به وضعیت مورد مطلوب را شناسایی کند. در نتیجه، این استراتژی به طراحی ایده آلی برای مجموعه فعالیتهای موثر منتهی می شود.

ABSTRACT :

Direct marketing is one of the most effective marketing methods with an aim to maximize the customer’s lifetime value. Many cost-sensitive learning methods which identify valuable customers to maximize expected profit have been proposed. However, current cost-sensitive methods for profit maximization do not identify how to control the defection probability while maximizing total profits over the customer’s lifetime. Unfortunately, optimal marketing actions to maximize profits often perform poorly in minimizing the defection probability due to a conflict between these two objectives. In this paper, we propose the sequential decision making method for profit maximization under the given defection probability in direct marketing. We adopt a Reinforcement Learning algorithm to determine the sequential optimal marketing actions. With this finding, we design a marketing strategy map which helps a marketing manager identify sequential optimal campaigns and the shortest paths toward desirable states. Ultimately, this strategy leads to the ideal design for more effective campaigns.


ترجمه مقاله یک مدل برای بازایابی سبز بانکی

ترجمه مقاله یک مدل برای بازایابی سبز بانکی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی بازاریابی
بازدید ها 11
فرمت فایل doc
حجم فایل 138 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
ترجمه مقاله یک مدل برای بازایابی سبز بانکی

فروشنده فایل

کد کاربری 11286
کاربر

ترجمه مقاله یک مدل برای بازایابی سبز بانکی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی






عنوان انگلیسی مقاله : A model of green bank marketing

عنوان فارسی مقاله : یک مدل برای بازایابی سبز بانکی

تعداد صفحات : 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

شناسه ثبت محصول : ea25


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/tarjome/ea25.pdf

نحوه دانلود ترجمه این مقاله به فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14000 تومان ، قادر به دانلود خواهید و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

بخشی از متن :

چکیده :

شرایط رابج وروشن بازار و سرویس‌دهی در صنعت مالی تغییر می‌کند که نیاز به دانش جدید بازاریابی. به کمک راهنمه برای موفق شدن در آخرمسئولیت شرکت جامعه ، بازاریابی سبز و تصویر نشان سبز (GBI) که مورد جذب و بررسی در بخش بانکداری قرار گرفته است که اگرچه هیچ ساختاری هنوز در بخش‌های مربوط به آن ایجاد نشده ، امّا در این مقاله نویسنده به تحقیق دست یافت که بر پایه توسعه وپیشرفت می‌باشد و مدلی از بازاریابی بانک سبز است . این مدل برای ساخت مورد آزمایش و بررسی قرار گرفت و مدارک آماری از این روابط بین دو متغییر را فراهم کرده است.

ABSTRACT :

In the light of current market conditions, the financial services industry has been reshaped, requiring new marketing knowledge to provide guidelines for successful practice. To that end, corporate social responsibility, green marketing and a green brand image (GBI) have attracted considerable interest in the banking sector, although no framework has yet been established relating these constructs to one another. In this article, the authors present exploratory research as a basis for developing a model of green bank marketing. The model was tested to confirm the dimensions of green bank marketing and investigate its impact on a GBI, thus providing statistical evidence of the relationship between the two variables.


ترجمه مقاله تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان

ترجمه مقاله تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 5
فرمت فایل doc
حجم فایل 223 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
ترجمه مقاله تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان

فروشنده فایل

کد کاربری 11286
کاربر

ترجمه مقاله تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی






عنوان انگلیسی مقاله : Effects of Exercise Training on Blood Lipids and Lipoproteins in Children and Adolescents

عنوان فارسی مقاله : تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی لیپیدها و لیپوپروتئین های خون در کودکان و نوجوانان

تعداد صفحات : 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

شناسه ثبت محصول : ea24


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/tarjome/ea24.pdf

نحوه دانلود ترجمه این مقاله به فارسی : بلافاصله پس از پرداخت 8500 آنلاین تومان ، قادر به دانلود خواهید و یک نسخه از لینک دانلود نیز به ایمیل شما ارسال می شود .

بخشی از متن :

چکیده :

هدف مقاله زیر توصیف آن چه که در مورد تاثیرات تمرینات ورزشی در کودکان و نوجوانان در لیپیدها و لیپوپروتئین های خون زیر می دانیم، می باشد: مجموع کلسترول (TC)، کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL-C) ، کلسترول لیپوپروتئین با چگالی پایین (LDL-C) و تری گلیسیرید (TG). تنها تحقیقاتی که حالت، توالی، طول دوره و شدت ورزش را توصیف می کنند، در این بررسی گنجانده شده اند. نتایج تحقیقات بررسی شده دو پهلو بوده اند. قطعا تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی سطح لیپید و لیپوپروتئین خون کودکان و نوجوانان نورمولیپیدمیک دو پهلو بوده است. از چهارده تحقیق بررسی شده، شش تحقیق شاهد تغییر مثبت در نمایه لیپید و لیپوپروتئین خون بوده اند و چهار تحقیق شاهد هیچ گونه تغییری در نمایه لیپید و لیپوپروتئین خون نبوده اند و یک تحقیق شاهد تاثیر منفی بر روی HDL-C بود، اما شاهد ارتقای کلی در نمایه لیپید و لیپروپروتئین به خاطر کاهش در نسبت TC/HDL بود. به نظر می رسد که مشکلات روش شناسی موجود در بخش اعظم تحقیقات تمرینات ورزشی توانایی ارایه یک نظر جامع و مبتنی بر شواهد در مورد تاثیری که تمرینات ورزشی بر روی سطوح لیپید خون در کودکان نورمولیپیدمیک دارد را سلب می کند. بخش اعظم نقص های طرح تحقیق را می توان به یک یا دو مورد از موارد زیر ارتباط دارد: تعداد کم سوژه ها در هر تحقیق، تعداد کم دختران یا عدم وجود آن ها، گنجاندن دختران و پسران در گروه سوژه ها، گنجاندن دختران و پسران در مراحل بلوغ متفاوت در سوژه ها، تمرینات ورزشی که به طورکافی شدت ورزش را کنترل نمی کردند، دوره های تمرین ورزشی که بیش از هشت هفته به طول نمی انجامید و مطالعات تمرین ورزشی که ک حجم ورزشی کافی برای ایجاد تغییر نداشت. در حالت ایده ال تحقیقات آتی باید بر روی مطالعات بلندمدتی تمرکز کند که تأثیرات تمرین ورزشی از سال های دبستانی تا بزرگسالی را بررسی کند.

ABSTRACT :

The following review aims to describe what is known about the effects of exercise training in children and adolescents on the following blood lipids and lipoproteins: total cholesterol (TC), high density lipoprotein cholesterol (HDL-C), low density lipoprotein cholesterol (LDL-C), and triglycerides (TG). Only studies that described mode, frequency, duration and intensity of the exercise were included in the review. The results of the studies reviewed were equivocal. Clearly the effects of exercise training on the blood lipid and lipoprotein levels of normolipidemic children and adolescents are equivocal. Of the 14 studies reviewed, six observed a positive alteration in the blood lipid and lipoprotein profile, four of the studies observed no alteration in the blood lipid and lipoprotein profile and one study observed a negative effect on HDL-C but an overall improvement in the lipid and lipoprotein profile due to the decrease in the TC/HDL ratio. It appears that methodological problems present in the majority of the exercise training studies limits the ability to make a conclusive, evidence based statement regarding the effect exercise training has on blood lipid levels in normolipidemic children. Most of the research design flaws can be linked to one or more of the following: small numbers of subjects in each study, low or no representation of girls, inclusion of both boys and girls in the subject pool, inclusion of boys and girls at different maturational stages in the subject pool, exercise training regimes that do not adequately control for exercise intensity, exercise training regimes that do not last longer than 8 weeks and exercise training studies that do not have an adequate exercise volume to elicit a change. Ideally, future research should focus on longitudinal studies which examine the effects of exercise training from the primary school years through adulthood.