فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

ترجمه مقاله تأثیر فرهنگ سازمانی و تعارض در جهت گیری بازار

عنوان انگلیسی مقاله: The influence of organizational culture and conflict on market orientation
عنوان فارسی مقاله: اثر مربوط به فرهنگ سازمانی و ناسازگاری آن بر روی جهت گیری بازار
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- اهداف این مطالعه بازبینی کردن سه نوع فرهنگ شناسایی شده می باشد که عبارتند از: بروکراسی یا دیوان سالاری، حمایت کننده و حامی و ابتکاری یا نو، سپس یک مدل برای توصیف کردن چگونگی روابط بین میانجی گذرهای تاسازگار درون سازمانی در بین این فرهنگ ها و جهت گیری بازار را ارتقا می دهیم.
طراحی/ روش شناسی/ دیدگاه- از طراحی داده ها مربوط به بیش از 200 مدیر به صورت مشارکتی استفاده می شود، یک مدل مربوط به اثرات میانی ناسازگاری نیز مورد آزمایش قرار گرفته است. 
یافته ها- در این مطالعه فهمیده شد که ناسازگاری میانی مربوط به روابط بین فرهنگ و جهت گیری بازار وجود دارد. یافته ها همچنین پیشنهاد می کنند که ناسازگاری به صورت مثبتی مرتبط با سازمان های بروکراسی یا دیوان سالاری بوده است و به صورت منفی مرتبط با سازمان های ابداعی و حمایتی بوده اند.
کاربردها و اجرا شدن های عملی- نتایج اشاره به پتانسیل پنهانی دارد که برخی از سازمان ها ممکن است در زمینه حفظ کردن جهت گیری بازار یا در زمینه تلاش کردن برای جهت دار کردن بازار با آن رو به رو شوند. نتایج پیشنهاد می کنند که سازمان های ابداعی و حمایتی با احتمال کمتری تجربه مربوط به ناسازگاری کار غیر معمول را دارند و بنابراین ممکن است قادر باشند به شکل بهتری جهت گیری بازار را حفظ کنند.
ابتکار/ ارزش- مطالعه یک مدل را پیشنهاد می دهد که براساس روابط بین فرهنگ سازمانی و جهت گیری بازار مربوط به مطالعه قبل به وسیله آزمایش کردن نقش میانی ناسازگاری توسعه و گسترش یافته است. با در نظر گرفتن ناسازگاری، مطالعه بینشی را نسبت به اهمیت روابط متقابل فرهنگکی، ناسازگاری و جهت گیری بازار را پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: فرهنگ سازمانی، ناسازگاری، جهت گیری بازار
نوع مقاله: مقاله تحقیقی
یک خلاصه اجرایی برای مدیران و خوانندگان اجرایی که می توان آن را در پایان این مقاله جستجئو کنند.
مقدمه
جهت گیری و یا تعیین جهت کردن بازار بیش از اندازه و با شایستگی خوب مورد توجه واقع می شود زیرا آن معرفی کننده بازاریابی آکادمیک و فعالیت های مربوط به آن می باشد. متا آنالیزها نشان می دهد که سازمان هایی که دارای جهت گیری بازاری بیشتری هستند تمایل بیشتری برای نو سازی دارند و در نتیجه مشتریان وفادار بیشتر و اجرا شدن های مالی بهتری را دارند. مطالعات همچنین نشان می دهند که ناسازگاری مربوط به روابط برون و درون سازمانی می تواند یک توانایی سازمانی را برای جهت دار کردن بازار را ممنوع می سازد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله ارزیابی دارایی مربوط به ارزش گذاری بازار در آمریکا و اروپا

عنوان انگلیسی مقاله: The market valuation of knowledge assets in US and European firms
عنوان فارسی مقاله: شناسایی دارایی مربوط به ارزش گذاری بازار در آمریکا و بنگاه های اقتصادی اروپا
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
روش رگرسیون هدونیک به اندازه گیری کردن و شناسایی کردن ارزش بازار به وسیله یک بنگاه اقتصادی می پردازد که به صورت طرح کلی می باشد و روش های مختلفی نیز برای اندازگیری و شناسایی کردن دارایی ها با استفاده از داده های قابل مشاهده توصیف شده است. نتایج گذشته مربوط به به کار بردن روشی برای داده های بنگاه اقتصادی بر روی ارزش بازار، سرمایه، R و D و حق انحصاری مربوط به آن همراه با جزئیات بیشتر مربوط به نتایج اخیر برای بنگاه های اقتصادی آمریکا و اروپایی خلاصه شده است. بحث بر سر اندازگیری ها براساس R و D، حق انحصاری و ذکر کردن حق انحصاری شده وزنی می باشد که هر یک دارای مشخصه بالایی در یک رگرسیون ارزش گذاری بازار هستند، اگر چه اندازه گیری براساس حق انحصاری منجر به این می شود که در اندازه های R و D دارای ارزش کمتری باشد. براساس این نتایج، در بیشتر کشورها یک دلار اضافی R و D به همراه مقدار کمتری از یک دلار برای ارزش بازار خرج می گردد، یک تفسیر متناوب این است که دارایی های R و D در میزانی بالاتر از 15 درصد به ازای هر سال کم بها و مستهلک می گردد.
1- مقدمه
نوآوری به طور کلی به عنوان دلیل اصلی برای رشد اقتصادی در نظر گرفته می شود و یک منبع مهم ثروت در کشورهای توسعه یافته است. یک شرایط ضروری برای فعالیت نوآوری خصوصی به هر حال نوآوری است که دارای اثر مثبت بر روی سود یک بنگاه اقتصادی باشد. به دلیل بازگشت، نوآوری به صورت کم و نادری در طول دوره ای رخ می دهد که سرمایه گذاری در نوآوری و حرکتی جدید رخ دهد و در حقیقت ممکن است بر روی تعدادی سال به دنبال چنین سرمایه گذاری پخش گردد، سودهای رایج به طور کلی به صورت شاخص جزئی و ناقص از بازگشت های حرکت تازه و نوآئوری می باشند. به همین دلیل تعدادی از محققان شروع به ذخیره کردن ارزش بازار براساس شاخص مربوط به نتایج بنگاه اقتصادی مورد انتظار با استفاده از کردن سرمایه کرده اند، که ناشی از توزیع اصلی به وسیله Griliches می باشد (1981).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله بهینه سازی ضخامت دیواره سیلندر با الاستوپلاستیک حرارتی

عنوان انگلیسی مقاله: Wall thickness optimization of thick-walled spherical vessel using thermo-elasto-plastic concept
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی ضخامت دیواره سیلندر با دیواره ضخیم با استفاده از مفهوم الاستوپلاستیک حرارتی
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک مطالعه از مخازن کروی با دیواره ضخیم تحت حالت پایدار شعاعی و با استفاده از تجزیه و تحلیل الاستوپلاستیک گزارش شده است. با توجه به شعاع پلاستیک حداکثر و با استفاده از روش فریتیج خودکار حرارتی برای مکانیسم تقویت،دیواره مطلوب ضخامت مخازن با یک گرادیان درجه حرارت داده شده در سراسر مخزن بدست امده است. در نهایت در مورد بارگذاری حرارت در یک مخزن ،اثر انتقال حرارت به ضخامت مطلوب در نظر گرفته شده و یک فرمول کلی برای ضخامت مطلوب تعیین و طراحی نمودار برای چند موارد مختلف ارائه گشته است.
کلمات کلیدی:انتقال حرارت،الاستوپلاستیک،عروق با دیواره ضخیم،گرادیان دمایی.
1-مقدمه:
به طور کلی وجود هرگونه تغییرلات دمایی در دیواره یک مخزن با دیواره ضخیم باعث تنش حرارتی می شود. اغلب تنش های حرارتی بیشتر توسط فشارهای داخلی و خارجی ایجاد می شود. از نقطه نظر اقتصادی این دیدگاه روش های الاستوپلاستیکی حرارتی برای طراحی چنین مخازنی استفاده می شود. تجزیه  و  تحلیل دقیق از تنش حرارتی و  مخازن استوانه ای در محدوده الستیک ارائه شده است(منبع 1). در منبع 5 رفتار کروی دیواره های ضخیم و مخازن استوانه ای  در زیر تنش های حرارتی و مکانیکی در نر گرفته شده است. حل کامل توزیع تنش در یک کره با دیواره ضخیم ساخته شده از مواد کاملا الاستوپلاستیک  و در یک حالت ثابت ارائه شده است و شیب درجه حرارت در منبع 6 بدست امده است. در این مقاله همان راه حل با فشار الاستیک ناچیز مورد بررسی قرار می گیرد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
عنوان فارسی مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
دسته: مدیریت - بازاریابی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد.در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند.حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10 واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد.بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است. 
مقدمه
کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت.به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد.بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد.اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این 6هفته در نظر نگرفت.
مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند.از دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن است.در کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود ندارد.با این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان داده شد،در خرید کالاها و خدمات چیزهایی فراتر از هزینه وجود دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مدل ساختار مایع تعاملی برای نانو لوله های کربنی

عنوان انگلیسی مقاله: Innovative coupled fluid–structure interaction model for carbon nano-tubes conveying fluid by considering the size effects of nano-flow and nano-structure
عنوان فارسی مقاله: مدل ساختار مایع تعاملی برای نانو لوله های کربنی با در نظرگرفتن اثر اندازه نانو جریان و نانو ساختار
دسته: مهندسی موارد - مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله معادله حرکت لوله های انتقال سیال بررسی شده است. ما با استفاده از اصول مکانیک سیالات مانند مدل استوکس و همچنین چندین معیار در زمینه تعامل ساختار مایع(FSI) استفاده کرده ایم و نشان می دهد که ویسکوزیته جریان سیال باید در معادله حرکت سیال صدق کند. براساس این نتیجه ما می توانیم یک مدل ابتکاری برای ارتعاشات نانولوله های کربنی (CNT) ها را با استفاده از  سرعت لغزش جریان سیال بر دیواره های CNT ارائه نموده و همچنین از نظریه زنجیره اثر اندازه نانوجریان و نانو ساختار را بررسی کردیم. بنابراین ابتکار در معادله FSI نشان می دهد که نانو لوله برای انتقال نانوجریان برای سرعت های بالاتر پایدارتر است. به عبارت دیگر به طور متوسط سرعت برای جریان سیال که در آن بی ثباتی اتفاق می افتد باید در مقایسه  با سرعت بحرانی پیش بینی شده توسط  مدل های مورد استفاده مانند پلاگین و نظریه های زنجیره کلاسیک کارساز باشد.
کلیدواژه ها: تعامل ساختار مایع(FSI) ، بی ثباتی واگرایی،سرعت جریان بحرانی،عدد نودسن،پارامتر ویسکوزیته،تئوری نظریه زنجیره وابسته به حجم.
1-مقدمه:
نانو لوله های کربنی در حال تبدیل شدن به مواد نانو الکتریک،نانودستگاه ها و نانوکامپوزیت ها برای استفاده در نانوپیپت ها،دیسک ها،راکتورها و دستگاه های فیلتراسیون مایع،حمل و نقل یون،دستگاه های داروسازی و میکروسکوپ های هدایت یون است. در این راستا تعداد قابل توجهی از مطالعات به افشای رفتار ارتعاشی از جمله نانوساختارها و انتقال سیال توسط آنها انجام شده است. در این تحقیق ما یک ارزیابی مجدد برای محاسبات مدل سازی CNT های چسبناک را با برخی از دیدگاه های  تازه را انجام داده ایم. و سعی می کنیم به منظور توسعه آن قدم برداریم و معادله ای را با در نظر گرفتن شرایط لغزش برروی دیواره ناولوله ارائه دهیم. مورد مطالعه جریان مایعات چسبناک از طریق CNT و ایجاد یک توازن جدید حرکت لوله های انتقال مایع با درنظرگرفتن اثرویسکوزیته است. آنها دریافتند که یک نانولوله انتقال یک سیال لزج را در برابر کمانش لرزش ناشی از یک نانولوله غیر چسبناک را دارد. مدل سازی محاسباتی مایع چسبناک منتقل شده از CNT توسط خوسرویان و رفیعی تبار ارائه شده است. و پس از آن اصلاح معادله FSI و فاش کردن اثر ویسکوزیته جریان سیال در لرزش و بی ثباتی نانولوله ها باعث نادیده گرفتن می شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید