فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

فایل ترجمه

مرجع دانلود مقالات و فایل های ترجمه شده

ترجمه مقاله هدایت پرسرعت پرتو با آرایه‌های لیزری حفره عمودی مرحله‌ای

عنوان انگلیسی مقاله: high Speed Beam Steering with Phased Vertical Cavity Laser Arrays
عنوان فارسی مقاله: هدایت پرسرعت پرتو با آرایه‌های لیزری حفره عمودی مرحله‌ای
دسته: الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
+ همراه با فایل ترجمه شده به صورت پاورپوینت و ورد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما ثابت می‌کنیم که هدایت پرتو الکترونیکی با استناد از آرایه‌های لیزر حفره عمودی در ثبت پرسرعت (104010 درجه / ثانیه) و حساسیت موجود (میکروآمپر 100 / درجه 2/1) می‌باشد. مرحله مربوطه و ارتباط مابین اجزاء آرایه با یک روش انتشار فرانهوفر استخراج می‌شوند. طیف مصمم فضایی و پویای هدایت پرتو نیز تحلی شده‌اند. اثرات حرارت ـ چشمی برای تسلط بر مکانیزم تغییر فاز در هدایت کم سرعت یافت شده است در حالی که تغییرات الکترونیک در شاخص در سرعت بالاتر تسلط می‌یابند. (  مگاهرتز)
کلمات شاخص: هدایت پرتو، آرایه‌های مرحله‌ای، آرایه‌های لیزری نیمه‌هادی، لیزرهای نیمه‌هادی
1ـ مقدمه
فناوری آرایه مرحله‌ای نوری به دلیل پیمان سرعت بهتر، کارایی، دقت، کارایی و قابلیت اعتماد بیشتر از روش‌های هدایت پرتو مکانیکی استاندارد مطلوب بوده‌اند [1و2]. کاربرد این فناوری یعنی تعویض فیبر، ارتباطات فضا آزاد، و ردیاب لیزر به تنوع گوناگونی روش‌های استفاده شده است که معمولاً قابل طبقه‌بندی به روش‌های مستمر و گسسته می‌باشد. مادامی که آرایه‌های مرحله‌ای نوری از کریستال‌های مایع استفاده می‌کنند، برجسته‌ترین هدایت مستمر [3و2] روش‌های جایگزین مثل سیستم‌های میکروالکترومکانیکی [5و4]، ساینده سطح electrtowetting، [7] راهنمای موج [10-8]، حذف کنندگان لبه [11] و لیزرهای حذف کننده سطح حفره‌ای عمودی (VCSELs) [13و12] هستند.
در بین چندمین شکل شایسته برای هدایت پرتور نوری، سرعت هنوز هم یک فاکتور محدود کننده برای کاربردهایش مثل رادار لیزری است. با وجود اینکه روش‌های مکانیکی به وضوح محدودیت‌های داخلی دارند، حتی پرسرعت‌ترین روش‌هایی که از کریستال‌های مایع استفاده می‌کنند محدود به سرعت زیر 10 کیلوهرتز هستند [14و15]. هدایت پرتو بالاتر از رژیم KHz فقط پرتوهای نمایان قبلی با فناوری ساینده و هادی موج را دارند زیرا، بیشتر از اعتماد بر تغییرات مکانیکی و گرمایی، تغییرات شاخص با این روش در زمینه برق یا جریان قابل اعتمادتر هستند [10و8] [17-16]. اما، توسعه این روش‌ها به دو بعد اغلب سمت راست و نیاز به ترتیب دادن همکاری با کنترل بازخورد [8] داشته و هدایت کننده به سمت انتشار فضای آزاد نبوده [16-10] و یا از کارائی پایین رنج می‌برند. [7]

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.